FAQ

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik een zending aanmelden?

U kunt een zending aanmelden op verschillende manieren en wat u het beste uitkomt. U kunt ervoor kiezen om uw zending online aan te melden via het digitale formulier, per email of per telefoon, bijvoorbeeld als uw zending spoed heeft.

Kan ik ook een geconditioneerde zending aanmelden?

U kunt verschillende soorten geconditioneerd vervoer bij ons aanmelden. Van diepgevroren zendingen tot zendingen op kamertemperatuur.

Kan ik droogijs, coldpacks en verpakkingen bestellen?

Alle middelen voor geconditioneerd transport kunt u bij ons bestellen. Zoals droogijs en coldpacks, maar ook polystyreen verpakkingen en speciale medische verpakkingen voor kamertemperatuur zendingen of voor bestemmingen waar geen droogijs naartoe kan worden verstuurd.

Kan ik een directe koerier aanvragen?

U kunt een directe koerier aanvragen die tevens altijd middelen bij zich heeft om uw zending geconditioneerd te vervoeren. Heeft u bijvoorbeeld met spoed een koerier nodig voor een geconditioneerde zending, maar geen middelen om de zending zelf te conditioneren, dan hebben wij die beschikbaar. Uw zending kan direct worden vervoerd.

Ik heb een andere vraag, hoe kan ik die stellen?

Via onze contact pagina kunt u het contactformulier invullen, of per email of telefoon contact opnemen. Onze contactgegevens staan op deze pagina vermeld. Wij helpen u graag verder.